MENU

neděle 17. března 2024

NEDĚLE, 17. BŘEZNA

 Přeji vám pohodovou neděli a především vám chci moc poděkovat za milé komentáře u předchozího článku - velmi mě potěšily a také utvrdily v tom, že změna barvy byla správným rozhodnutím. :) Jak si užíváte víkend? U nás je nádherné počasí a včera jsem vyrazila na procházku po Hradci. Vše začíná krásně kvést, ať už stromy nebo mé oblíbené krokusy. Každoročně jsou to první známky toho, že se příroda probouzí a mě příchod jara vždy neskutečně dobíjí baterky. Doufejme, že už nepřijdou žádné velké mrazy a následující měsíce budou konečně o něco veselejší. V dnešním článku bude směs fotek z posledních týdnů, ale i dnešního dopoledne. Jelikož jsem na blogu nebyla moc aktivní, je takové shrnutí na místě - navíc tyhle deníčkové články mě samotnou baví nejvíc a moc ráda je čtu i u vás. Mimo práci jsem zkoušela upéct nějaké nové dezerty a několik z nich jsem si doslova zamilovala! Právě jsem nafotila recept a už brzy se na jednu takovou dobrotu můžete těšit. Také jsem protřídila šatník a dokoupila nějaké nové kousky. Na pořadu jednoho z minulých víkendů byl i velký jarní úklid. Nikdy nedělám velikonoční výzdobu, ale pořídila jsem si novou kytičku a nemohu se dočkat, až někde seženu rozkvetlé tulipány. Tyhle maličkosti mi vždy vykouzlí úsměv na tváři. Dnes jsem jako každou neděli otočila několik praček, připravila si krabičky do práce, vyprala štětce na make-up a ještě mě čeká kupa žehlení. Neděle jsou pro mě vždy taková příprava na následující týden a jakoby ani nebyly součástí víkendu - možná proto je nemám moc v lásce. :D Neděle od slova nedělat u mě rozhodně neplatí. Vnímáte to někdo podobně? 

7 komentářů :

  1. Ahojky,
    na nové recepty se moc těším, taky nějaké plánuji, např. na slaný koláč s vejci a goudou. Neděle vnímám stejně. Taky jsem prala, mívám němčinu, takže musím vždy dodělat ještě nějaký úkol, dělám se nehty a dávám masku. Taky uklízím a chystám si jídlo na další den.
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji maliny a štětce Dermacol mám rovněž. ♥
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Já se většinou snažím co nejvíc toho udělat v sobotu, ale obecně o víkendu taky doháním na, co nebyl prostor přes týden. Velkou radost mi vždycky udělá pečení něčeho z kynutého těsta anebo právě praní a všení prádla. Ze všech domácích povinností je právě praní a vašení největší relax :D Jen to žehlení mě tolik nebaví :/ Ale dnes to zrovna vychází, že budu světit neděli s návštěvou a budeme pomáhat vyrábět věci na svatbu :DDD Tak uvidíme na kolik to bude práce a na kolik zábava :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem měla také takovou produktivní neděli - pekla jsem, vařila, ale na tu masku, kterou máš jako tradiční v neděli jsem zapomněla... já se to snad nenaučím! :D :) Jinak ty štětce vypadají moc dobře. Sama mám štětce od Real Technique, ale dost je nyní nahrazuji make-up houbičkami.

    OdpovědětVymazat
  5. Ani já se většinou v neděli nezastavím :D Také jsme se doma včera pustili do jarního úklidu, ale ještě nám toho hodně chybí. Ani jsme to všechno za ten jeden den nestihli :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Super deníčkovský článek :) také se o víkendu nezastavím :D já si jedu vlastně do Budějovic odpočinout :D na víkend si toho vždycky naplánuju spoustu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na změnu vlasů jsem koukala na Instagramu a úplně tě to omladilo, je to super! ♥
    Já jsem se pouštěla do většího úklidu těsně před Velikonoci a byla jsem ráda, že jsem to udělala. Akorát jedna z tvých fotek mi připomíná, že jsem zapomněla vyprat štětce, achjo :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat