MENU

sobota 9. března 2024

ZMĚNA JE ŽIVOT ANEB SBOHEM ČERNÉ

Krásnou sobotu vám přeji! Na blog jsem poslední týdny úplně zanevřela, ale pokud se zpětně podívám do archivu, není to u mé aktivity nic překvapivého. Každoročně mě v tomto období nějak opouští chuť psát a publikovat. Možná je to i tím, že leden i únor jsou v mých očích depresivními měsíci a zkrátka se mi do ničeho moc nechce. V současné době mě ale tento mód opouští a ráda bych se vrátila k pravidelnému vydávání příspěvků. Začnu tou nejaktuálnější událostí v mém životě. Pro někoho maličkost, ale pro mě velké rozhodnutí, nad kterým jsem přemýšlela už delší dobu. Říká se, že změna je život a tahle se týká mého vzhledu. Po 10 letech jsem se rozhodla dát sbohem černým vlasům a i když jsem se tohoto kroku obávala, momentálně vůbec nelituji. S mojí sestřenkou, která je šikovná kadeřnice, jsme sáhly po kaštanové, která díky spodnímu odbarvení má odlesky do zrzavé. Nikdy jsem si na mě tuto barvu nedokázala představit, ale s výsledkem jsem moc spokojená a jen jsem se utvrdila v tom, že černou už nikdy víc. Nemluvě o tom, kolik práce vyžaduje, pokud se náhodou s takto tmavou barvou rozhodnete rozloučit. 

Černá mě provázela dlouhé roky a vždy jsem se v ní cítila dobře. Konkrétně po odstínu modročerné jsem sahala pravidelně a tmavé vlasy mi ke mě seděly. Každopádně je to barva, která vám dle mého názoru přidává roky, což mi ve dvaceti ani náhodou nevadilo. Letos mi ale bude 30 a tak nějak jsem nejen díky věku potřebovala změnu a oživení. Černá mě přestala bavit. V mnoha ohledech je i nepraktická, jelikož mytí po čerstvém obarvení vám zašpiní sprchový kout jako kdybyste tam zrovna rozmačkali borůvky. :D Zkrátka začaly v mé hlavě převažovat negativa a tak nebylo dál o čem přemýšlet...

Pro srovnání přidávám fotky s černými vlasy a s mým aktuálním odstínem. Jsem moc spokojená a spíše jsem se obávala, že budu mít tendence vracet se k tmavější barvě. Je to přesně naopak a jsem ráda, že i mé okolí mi dalo za pravdu, že to byl správný krok. Ať už velká nebo malá změna vás může posunout dál a nebát se jich je v životě klíčové. U mě jsou to jen vlasy, ale cítím se teď daleko lépe. :) Dejte mi do komentářů vědět, zda jste někdy také zásadně změnili barvu vlasů a jak jste tuto změnu v prvních týdnech vnímali? Je to totiž velký nezvyk a změní se tím na první pohled celkový vzhled člověka.

25 komentářů :

  1. Boží! Strašně se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš úplně jinak (a mladší), ale sluší ti to, odstín je moc hezký. Za mne superzměna. Já se chystám postupně přejít z hnědé na nějakou popelavou, ve které nebudou vidět odrosty (reálně jsem už hodně šedivá), ale zatím jdu cestou postupného barvení odrostů (a zesvětlených pramínků) na světlejší odstín, takže změna nebude tak výrazná jako u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Stáňo, ať se ti změna také podaří a jsi spokojená. :)

      Vymazat
  3. Musím říct, že ti moc sluší a opravdu jsi omládla, jak už tady v komentářích zaznělo :) Já strašně dlouho (několik roků už) přemýšlím taky o změně barvy, protože moje přírodní je zhruba tvůj odstín :) Ale asi dva roky nazpět jsem chtěla modré ombre a "kadeřnice" to tak dodrbala, že jsem byla ráda, že jsem si vůbec zachránila vlasy, když to zesvětlovala... mám teď strach si na ně nechat sáhnout. Barvím si vlasy vlastně celej život a nevím nevím... takže vždycky do odrostů zase hodím černou.... a furt tak dokola. :D Asi se budu muset rozhoupat už :) třeba to nechat postupně odrůst ... jinou možnost nevidím. tobě to moc sluší. Opravdu!

    OdpovědětVymazat
  4. Obrovská změna, ale sluší Ti, jsi taková jemnější ☺️

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě víc šik a šmrnc. Celkově se to povedlo, muselo to být pro obě náročné. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná proměna. Hnědá barva nepůsobí tak tvrdě jako černá a sluší ti :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! :) Já jsem takové dilema nikdy neřešila, nikdy jsem si barvy nebarvila a mám mou přírodní barvu. I když se mě často lidi ptají, jestli jsem obarvená :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě to je změna k lepšímu, černá ti slušela, ale ta hnědá je opravdu pecka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,
    já jsem měla na vlasech ledacos, ale poslední tři roky jsem byla světlovlasá. Na konci července jsem se ale obarvila zase na tmavě vínovou a jsem s tím moc spokojená, to je barva, která mě vždy bavila asi nejvíce.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem barvu vlasů hodně měnila. Na střední to byla hnědá, pak tmavší hnědá (až černá :-D) a teď mám světlejší a jsem nejspokojenější! Co jsem našla zlatou kadeřnici, která s vlasy fakt umí, tak jsem spokojená a držím si ty vlasy světlejší než tmavší. A musím říct, že tobě tato změna hodně sedí a líbí se na mi na tobě více světlejší vlasy než ty černé! Fakt pecka! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší! :) S barvením vlasů nemám žádnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to :). Já hodně experimentovala v pubertě... jsem brunetka a měla jsem na sobě třeba černou nebo červenou :D.

    OdpovědětVymazat
  13. No teda, tá hnedá ti pristane. Veľmi príjemná zmena. Čierna na tebe pôsobila tak "overpowering" a hnedá naopak ladí s tebou a zvýrazňuje tvoju krásu 😍 Ja som mala maximálne ombré, teraz mám svoju prirodzenú farbu vlasov, ale dlhšie som uvažovala nad zmenou farby na tmavočervenú, no ešte mám voči tomu rešpekt :D

    Tvorivá terapia

    OdpovědětVymazat
  14. Barva ti sekne, prokoukla jsi. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle barva se k tobě hodí víc, moc pěkná změna. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ako som už písala na IG, krásna farba a veľmi Ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší. Myslím, že to vypadá mnohem přirozeněji a decentněji než ta havraní černá. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten odstín hnědé ti neuvěřitelně sluší. Já osobně jsem prodělala největší změnu ve vzhledu před šesti lety, když jsem darovala vlasy na paruku a hlavu si kompletně oholila. Bylo to nejlepší rozhodnutí mého života a i když jsem si od té doby nechala vlasy asi třikrát narůst, ke kraťučkým vlasům se vždycky vrátím s nadšením :)

    OdpovědětVymazat
  19. You look stunningly beautiful with both the blue-black hair colour and with the new auburn hair-colour with its pretty red highlights. Best wishes!

    OdpovědětVymazat