MENU

pondělí 28. října 2019

OBLÍBENCI | ŘÍJEN

Přeji vám hezký večer! Doufám, že jste si všichni užili prodloužený víkend a zároveň i poslední teplé podzimní dny. Mám tu pro vás nový článek a protože se blíží konec měsíce, jsou to jak jinak, než oblíbenci za říjen. Tento měsíc mi opět šíleně utekl, ale nashromáždilo se mi pár produktů, které bych vám ráda ukázala a poslední čtyři týdny mi zpříjemňovaly. Začnu asi knížkou, kterou jsem se chystala přečíst už sakra dlouho, ale nějak jsem se k tomu nemohla dokopat. Každopádně nakonec jsem se k ní přeci jenom dostala a splnila mé očekávání. Čtyři dohody jsou opravdu skvělou motivační peckou a i když tam bylo několik pasáží, které se dokola opakovaly, i tak vám ji moc doporučuji! 


O mém novém diáři jsem se zmiňovala už několikrát, ale musím ho sem také zařadit. Doller je opravdu svým provedením ten nejlepší diář, jaký jsem kdy měla a plánování veškerých povinností a akcí, které mě čekají s ním jde samo. O jeho dokonalém vzhledu ani nemluvě!


Tentokrát tu mám více kosmetických produktů, než obvykle. Prvním z nich je kokosový deodorant od Dove, který mi doporučila kamarádka a je vážně super! K narozeninám jsem dodatečně dostala i novou tekutou rtěnku od Dermacolu. Je matná, dlouho vydrží a už dlouho jsem po nějaké podobné koukala. V poslední řadě jsou to laky na nehty. Tyto dva odstíny, které vidíte na fotce používám poslední dobou neustále a jinou barvu na mých nehtech asi dlouho nikdo neuvidí, haha. A jaké oblíbené produkty během října doprovázely vás? 

6 komentářů :

  1. Já za říjen asi žádného velkého oblíbence nemám. Možná mangový sorbet z Lidlu (já jsem holt spíš na jídlo než na kosmetiku)

    OdpovědětVymazat
  2. Doller mám také moc ráda. Je výborný, zvlášť do školy. Přes léto jsem většinou diář nepotřebovala, a tak jsem si ho prostě předepsala až zase na září, takže mi vydržel dlouho :)

    Veru z CZECHHONEY

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju matné rtěnky!! Kokosový deodorant mám ve spreji. A diář vypadá skvěle. :))

    OdpovědětVymazat
  4. O knize už jsem slyšela a všichni si doporučují, takže přemýšlím, že jí také dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie odtiene lakov na nechty a rúžu na pery sú nádherné! Milujem mauve farbu :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat