MENU

středa 22. dubna 2020

JARO V HRADCI

Krásné ráno všem! Probudit se do slunečného dne je nádherný pocit, právě si vychutnávám svou první kávu (ano, poslední dobou jsem si na ní zase navykla a vypiju 2-3 šálky za den) a jen co dopíšu článek, vrhnu se na učení. Mockrát vám všem děkuji za komentáře u minulého článku, kde jste mi vyjádřili svojí podporu a přáli mnoho štěstí. Budu ho potřebovat, o tom žádná. Každopádně vypnout mozek je někdy nezbytné a já jsem s mamkou vyrazila na procházku. Další věc, kterou na jaru opravdu miluji jsou rozkvetlé Sakury u cesty k naší univerzitě. Tohle je pohled, který mě nikdy neomrzí a vždy jsem se těšila, až budeme o přestávkách trávit čas venku a kochat se touto růžovou nádherou. Bohužel, letos tu možnost nemáme a proto jsem musela pořídit aspoň nějaké fotky na památku. 

 Bude se mi stýskat. 

13 komentářů :

  1. je to krásné období plné slunce a rozkvetlých stromů, taky ho mám moc ráda :) a závidím ti moc tu ranní kávu (já mám teď v těhotenství kávový detox a sice si dám občas někde venku bezkofeinové latté, ale stejně mi chybí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju rozkvetlé stromy, přivolává mi to radost a štěstí❤. Jedna z výhod, proč mít zahradu a na ní třešeň. Je to nádherný pohled. Jen je škoda, že takhle krásně růžově nekvete. Jinak já teď kafe nepiju vůbec, spíš jedu na čaji. Ten je moje láska. Ale předevčírem jsem měla na kafe úplně neuvěřitelnou chuť, jenže jsem byla líná a nechtěla si ho jít udělat 😅. Už jsi zkoušela dalgona kafe? Je to docela zajímavý a s ledem na léto jak dělaný.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, hned je ta cesta k univerzitě hezčí! :) Taky miluju rozkvetlé stromy ♥ Doufám, že ty ovocné letos přinesou nějakou úrodu, když loni nic nebylo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Tyhle stromy a jejich květy také miluju, člověk se nemůže vynadívat! Dobře, že sis pořídila fotky na památku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já to jaro prostě zbožňuju! Kdo udělá tolik jednoduché nádhery jako stromy? ♥ pořád je poslední dny fotím a nemůžu se toho nabažit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle fotky mi navodily vzpomínky na moje středoškolská léta, kdy jsem po vystoupení z vlaku šla dlooooouhou ulicí plnou těchhle nádherných stromů :) Milovala jsem to :) A kvůli tomu se do toho města ráda vracím :) Sice jsem alergik a rozkvetlé stromy mi většinou nedělají dobře, ale jaro je moje nejoblíbenější roční období, všechno je tak krásně barevný <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Já tohle období mám ráda, ale musím se na něj dívat z okna :D, mám alergii a je to hrozný. Je hezky, že sis udělala zdravou vycházku :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou super! A ty barvy, miluju i jak se to u nás všude rozkvétá, radost pohledět!

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera! :) Máš univerzitu v krásném prostředí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera. Kvůli tomuhle miluju jaro. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně vám tam sakury kvetou. I my je máme u nás na sídliště - zrovna nedávno jsem je na procházce obdivovala

    OdpovědětVymazat