KLIDNÁ SOBOTA & LÍVANCE

Konečně tu máme víkend! Tento týden jsem se na něj mimořádně těšila, protože bude celý v poklidném duchu. Následující týdny mě naopak čekají víkendy nabité a i proto chci sobotu i neděli věnovat odpočinku a načerpat tak nějakou energii navíc. Občas jsou potřeba i takové dny a nezapomínejte věnovat čas i sami sobě. Pohodově začalo i dnešní ráno, kdy jsem si udělala mé oblíbené banánové lívance z ovesných vloček. To je pro mě taková typická víkendová snídaně, jelikož v týdnu, ačkoliv jsou opravdu jednoduché, se mi s nimi nechce dělat a většinou se odbydu jogurtem s musli nebo ovocem. Během dopoledne jsem si dala sraz s mamkou a vyrazily jsme do Pepca, kde jsem si pořídila další tričko na cvičení. O jejich nové kolekci jsem se zmiňovala už na Instagramu a jsou to ultra pohodlné kousky, které jsem si hned při prvním vyzkoušení oblíbila. Navíc je pořídíte jen za pár korun a pokud se i vy s přicházejícím jarem snažíte více hýbat, určitě na tuhle sportovní řadu mrkněte. :) Odpoledne se nejspíš vyrazím někam projít a nebude chybět káva, nějaké minuty strávené s knížkou a večer bych ráda dokoukala minisérii Před vraždou na Netflixu. Zkrátka nenáročná sobota a i vy užívejte zasloužené volno na maximum. 

14 komentářů on "KLIDNÁ SOBOTA & LÍVANCE"
  1. Přesně jak říkáš, je potřeba si odpočinout :). Díky moc za tip na sportovní tričko, hned jsem si ho šla koupit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lívance jsem taky tudle dělala, ale takové ty klasické kynuté. Pochutnali jsme si s manželem maximálně :D Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tento víkend taky více méně lenošný. Sice jsme uvažovali o výletě, ale pošmourné počasí nás nakonec nevylákalo.
    Lívanečky jsem si hodně dělala v covidovém období, když jsem pracovala z domu. Jen je mám raději namazané a rozložené na talíř po jednom než složené do věže (ale je fakt, že věž je fotogeničtější :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já Pepco příliš nevyhledávám, ale snad se kvůli tomu vychvalovanému oblečku na cvíčo podívám ☺. Lívance, jedna báseň. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto lievance zboznujem, su skvele. :) Ja som sa tiez rozhodla, ze pocas vikendov zacnem ovela viac relaxovat a povinnosti z nich som presunula na bezny tyzden. Z obchodov som si velmi oblubila Tchibo, ich kusky mi skvelo sedia na postave. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To zní jako super pohodový víkend :).

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem se snažila tento víkend hlavně odpočívat a načerpat energii, aspoň částečně se mi to povedlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Och, ty lívance vypadají dokonale! ♥
    Já už se těším, že až bude tepleji (ne pod nulou), tak vyběhnu! Chci se zase hýbat, ale doma mě to moc nebaví. Chci si pořídit ten stepper, tak uvidím. A jinak lívance si budu dělat asi taky, ale z kefíru a jiný den asi ty bánový. Mňam mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,
    ty lívance vypadají skvěle, hned bych si dala:-) Pány máš moc pěkné, pohodové, odpočívat se musí. Já mám taky klidný víkend, klidnější, než jsem plánovala, protože jsem nemocná a mám neschopenku...
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, vypadají luxusně :) Dřív jsem si i v týdnu připravovala propracované snídaně a teď jsem ráda, když si do krabičky nachystám tvaroh s müsli :D Doufám, že jsi načerpala potřebnou energii <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Pájo moc ti to sluší. Jak píšeš relax a celková pohoda je velmi důležitá, také občas potřebuji dobít baterky a dát si pauzu... když už toho je hodně.

    OdpovědětVymazat
  12. Lívance bych si dala, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš nádherné lívance. Já je mám vždycky všelijaké, jen né hezké.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat