MENU

neděle 3. prosince 2023

VÁNOČNÍ DEKOROVÁNÍ BYTU

Přeji vám krásnou první adventní neděli! Jak já jsem se nemohla dočkat, až tuhle větu budu psát. Mé nejoblíbenější období v roce začíná a spolu s ním jsem si i pro vás na blogu připravila několik vánočně laděných článků. V tom dnešním bych vám ráda ukázala moji letošní vánoční výzdobu bytu. Od předchozích let se nijak zásadně neliší, ale přeci jen se najde několik nových prvků. V obchodech jsem totiž neodolala a musela si do košíku přihodit aspoň pár dekorací, ze kterých mám radost a nemohu se na ně vynadívat. Za chvilku je nejspíš nebudu mít kam dávat, ale jsem zkrátka milovník Vánoc. I tento rok u mě doma dominuje červená se zlatou. Líbí se mi i jednodušší vzhled vánočních interiérů, kde je v hlavní roli např. pouze zlatá a bílá, ale jak se znám, ve finále by mi ta hřejivá červená stejně chyběla. :D Pro někoho to může být kýč, ale pro mě je důležitý pocit teplého domova a všechny prvky na následujících fotkách mi ho pomáhají navodit. Do jakých barev jste si letos vánoční výzdobu sladili vy?

Na tv stolek jsem umístila červený ubrus s umělým chvojím a šiškami. Nesmí chybět falešný mini krb, který už jen při pohledu na něj evokuje teplo a klid. Zbývající místo jsem doplnila světelnými hvězdičkami, svíčkou a třpytivou zlatou srnkou, kterou jsem sehnala v Kiku.
Nepoužívám vánoční povlečení, ale stejně jako minulý rok jsem na postel umístila aspoň červenou deku se vzorem sněhových vloček. Na parapetu vedle postele jsou všemožné dekorace jako je vánoční skřítek, zlatý jelen, vločka nebo svítící lucerna. Pod oknem nad postelí mi leží vánoční hvězda, která mi minulý rok bohužel moc dlouho nevydržela. Budu se letos snažit jí udržet při životě o něco déle. :D 
Vedle nočního stolku mi leží lampička, svíčka a zarámovaný obraz s tématikou vánočního pečení. Miluji vůni skořice, ale i ovoce, které leží ve zlaté míse hned vedle. I mandarinky a jablka patří k vánočnímu období a nikdy u nás doma nechyběly.
Na konferenčním stolku mi leží ozdobný tác se zlatými kouličkami a šiškami. Doplnila jsem ho malými větvičkami ve váze a svíčkou z Ikei, kterou zapaluji snad každý den. Svíčky obecně jsou doplňkem, který během tohoto období využívám téměř nonstop a pálím jednu za druhou. 
Svítící svícen na okně je jednou z mých nejoblíbenějších dekorací. V týdnu se většinou dostávám domů až za tmy a první co udělám je, že ho zapnu. Vykouzlí nádhernou atmosféru Vánoc a i z venku vypadá moc krásně. Vedle něj stojí louskáček a další svíčka s vůní jablka a skořice. 
Plakáty z Poster store jsou mým celoročním oblíbencem a vždy je měním podle aktuálního ročního období. Vánoční motivy mají opravdu dokonalé! Do knihovny jsem umístila pouze ozdobnou šišku a zlatého mini soba. 
A jako poslední k vánoční výzdobě samozřejmě patří stromeček. Mám jen malý umělý, jelikož do mého bytu by se ani větší nevešel. U našich máme vždy dvoumetrový strom, na který se také moc těším, ale ten vždy zdobíme pár dní před Vánoci. Každopádně tento červeno zlatý prcek mi dělá radost každým dnem a miluji všechny ty roztomilé ozdoby, zejména zlatého medvídka. Toho jsem letos sehnala v Hornbachu a byla to láska na první pohled! :D 
Toť vše k mé letošní vánoční výzdobě. Je to vždy práce na několik hodin, ale výsledek stál za to a jsem moc spokojená. I proto jsem vše dekorovala už minulý víkend, jelikož si chci vánoční atmosféru užít na maximum. Kéž by nám vydržel i ten sníh, který napadl. Poslední roky je to totiž spíše vzácnost. :) Mějte se krásně a užijte si zbytek víkendu.

11 komentářů :

  1. Máš to moc hezké, útulné 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ten naaranžovaný tác s kouličkami a svíčkou. Já dekoruji málo - mám tác naaranžovaný jako adventní svícen (ten jsem zrovna hodila na blog, tak můžeš kouknout) a pak další tác s vázou s chvojím a světýlky, svícínkem na čajovku, veverkou a keramickým stromečky. A v kuchyni ještě vánoční hvězdu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš to tedy promakané do detailu, bravo!! Nejvíce se mi líbí Louskáček, jinak na mě by bylo asi příliš červené. Měj pohodové adventní dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná výzdoba a stromeček :) Také ráda dekoruju do červené a zlaté, tyhle barvy mám o Vánocích nejradši. My zatím výzdobu ani stromeček nemáme, tak uvidíme, kdy se na to vrhneme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Zkrátka a jednoduše - máš to nádherný! Líbí se mi to velice, máme podobný vkus na dekorace. Zlatou srnku mám doma také a ta girlanda je boží! Fakt nádherný, miluji to! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ešte nezdobím zvyknem týždeň pred štedrým dňom, pekná výzdoba ja tiež takto ladím do tejto farebnej variácii :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná výzdoba! :)
    Mně se hrozně moc líbí ten zlatý medvídek na stromeček - ten nemá chybu! <3

    OdpovědětVymazat
  8. No teda, máš to překrásné :)

    OdpovědětVymazat
  9. teda, to je nádherná výzdoba ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to krásný! Já to letos tak nějak odflákla. Nemohla jsem se na ty Vánoce naladit.

    OdpovědětVymazat